head-top-bg

nutizie

U regulatore di crescita vegetale hè un termine generale per una classa di sostanze chimiche sintetiche chì anu un effettu regulatore nantu à a crescita è u sviluppu di e piante. Regula e piante cumpresi a rottura di a dormenza, prumove a germinazione, prumove a crescita di i fusti è di e foglie, prumove a furmazione di boccioli di fiori, prumove a maturità di i frutti, furmendu frutti senza Sementi è inibendu a crescita di steli di foglie è boccioli, ecc.., secondu i bisogni di produzione attuali, l'usu flessibile di i regolatori  impurtante significa aumentà è stabilizzà pruduce. Hà ancu i vantaghji di "bassa dosi, effettu significativu, è altu rapportu input-output"

Ci hè dui tipi: pormoni lant è regulatori di crescita di e piante. L'ormoni vegetali sò sostanze micro-fisiologicamente attive sintetizate in e piante, di solitu trasportate da u situ di sintesi à u situ d'azione, è anu un significativu effettu regulatore nantu à a crescita è u sviluppu di a pianta. I regulatori di crescita vegetale sò sintetizzati artificialmente o estratti da microorganismi. Anu e funzioni listesse o simili à l'hormone vegetali. Puderanu regulà, cuntrullà, dirigere è induce a crescita è u sviluppu di e culture è ancu di l'ormoni endogeni. Oghje ghjornu, ci sò centinaie di regulatori di crescita vegetale sintetizati artificialmente, alcuni di ellielli sò stati ampiamente aduprati in a pruduzzioni agricula. A piantacrescita i regulatori chì sò stati scuperti includenu principalmente sei tippi, chì sò Auxin, Gibberellin, Cytokinin, Abscisic, Acid Ethylène è Brassin.

Applicazione di regulatori di crescita vegetale

In termini di differente usu, prumove l'arradichera è prumove radice di tagliuing usu cumunu 3-acidu indolu acetic (IAA), 3-àcitu indolu butiricu (IBA), 1-àcitu naftalen aceticu (NAA), è polvere di radicamentu ABT. B9, paclobutrazol, chlormequat è ethephon aduprà per ritardà a crescita. Gibberellin solitu aduprà prumove a crescita di steli è foglie, imbullitura è fioritura prima, prumove a germinazione di e sementi è tuberi, stimulanu a crescita di frutti, aumentanu i tassi di fruttu, o formanu frutti senza sementi, ecc.. Iddi have statu ampiamente adupratu in a cultura di a patata, u pumadoru, u risu, u granu, u cotonu, a soia, i piselli, u tabaccu, l'arburi fruttiferi è altri culturi.

Oghje, ci sò assai varietà di regulatori di crescita vegetale registrati è usati in Cina. E so funzioni principali sò: prolongà a dormanza di l'organu di stoccaggio / dormenza di rottura è a prumuzione di a germinazione, a prumuzione di u radicamentu, a prumuzione / inibizione di a crescita di steli è di boccioli di foglie, prumuzione / inibizione di a furmazione di boccioli di fiori, diluisce / cunservà di fiori è frutti, inducendu fiori femminili / fiori maschili, allargendu u periodu di fioritura, mantenendu freschi i fiori tagliati, furmendu frutti senza sementi, prumove a colorazione di i frutti, prumove / ritarda a maturità di i frutti, ritardendu a senescenza, aumentendu u cuntenutu di aminoacidi / proteine ​​/ cuntenutu di zuccheru, aumentendu fà u cuntenutu, migliurà a resistenza à u stress, ecc.

8.24 Emily1


Tempu di posta: Aug-24-2021