head-top-bg

nutizie

L'applicazione di fertilizante solubile in acqua cun tecnulugia integrata di acqua è fertilizante hà purtatu assai comodità à a produzzione agricula, ma u cattivu usu porterà ancu disastru, dunque hè necessariu cuntrullà strettamente u tempu è a quantità di fertilizzante. Cume aduprà fertilizante solubile in acqua scientificamente? Ciò chì seguita hè di introduce una scienza è tecnulugia di fertilizzanti solubili in acqua.

Scientific application of water soluble fertilizer

Cume applicà fertilizante solubile in acqua scientificamente
Quandu si fertilizeghja, a temperatura di l'acqua deve esse vicinu à a temperatura di u terrenu è a temperatura di l'aria u più pussibule, è ùn inundassi. D’invernu, a serra deve esse inacquata a mane; d'estate, a serra deve esse innaffiata in dopu meziornu o sera. Se ùn aduprate micca un contagocce, l'acqua u minimu.
L'irrigazione inundazione hè faciule da causà un indurimentu di u terrenu, a respirazione radicale bluccata, affettendu l'assorbimentu di nutrienti, è faciule da pudè e radiche, l'arburi morti. A popularizazione di a "cultura di cresta" hè benefica per un altu rendimentu di e culture.
Solu a fecundazione scientifica pò uttene un rendimentu ideale è a qualità di fertilizante solubile in acqua. A fecundazione scientifica ùn si trova solu in a formula di nutrienti, in a qualità, ma dinò in a dosa scientifica.
In generale, e verdure terrestri adupranu u 50% di fertilizzante solubile in acqua, a quantità hè di circa 5 kg per mu, è a quantità di materia organica solubile in acqua, acidu umicu, aminoacidi, chitina, ecc hè di circa 0,5 kg. Oltre à aumentà i nutrienti di azotu, fosforu è potassiu, pò ancu migliurà a resistenza à e malatie di i culturi, a resistenza à a siccità è a resistenza à u fretu, è riduce l'occurrenza di carenza di nutrienti.


Tempu di posta: Jan-11-2021