head-top-bg

nutizie

news-2L'insecticida pò cuntrullà a densità di pupulazione o riduce o eliminà insetti dannosi.

Sicondu u modu di azzione pò esse divisu in: velenu stomacu, disinfettante, fumigante, agente di aspirazione internu, insetticida specificu, insetticida cumpletu ecc.

 Insetticida di Stomacu:u medicamentu entra in u corpu di l'insetti attraversu l'organu di a bocca di l'insetti è u sistema digestivu, face chì u velenu di l'insettu mori. Cum'è: trichlorfon, metil isomerfosforu è cusì. Adupratu per u cuntrollu di insetti parassiti di masticazione di parti buccali (cum'è tigre macinata, coriandru, cavalletta, ecc.) Parti sifonali (farfalle) è leccate parti buccali (mosche) parassiti.

 Cuntattu Insetticida: L'insetticida penetra in u corpu di l'insetti cuntattendu cù u muru di u corpu di l'insetti (cumpresi epiderme, antenne, appendici, pedi, ali, ecc.), È face chì u corpu di l'insetti sia avvelenatu è mori. Cum'è: insecticidi piretroidi cipermetrina, deltametrina è Adupratu per tutti i tipi di insetti parassiti cù parti buccali, ma micca per parassiti insetti cù stratu di cera è altra prutezzione nantu à u muru di u corpu (cum'è insettu scala).

 Fumigante: pò vaporizassi in gas velenosu sottu temperatura è pressione nurmale, o scumpressassi in gas velenosu, è entre in u corpu di l'insetti attraversu a valvula è u sistema respiratoriu di l'insetti, affinchì i pesti sianu avvelenati è morenu, è tutti l'insetti sianu avvelenati.

Cum'è: dichlorvos, fosfuru d'aluminiu è cusì.U fumigante hè comunmente adupratu in cundizioni chjose (serra, serra, magazzinu).

 Insetticida sistemicu: inalatu attraversu e foglie, steli, radiche, o semi di a pianta è pò esse trasportatu, trattenutu, o metabolizatu da a pianta per pruduce più sostanze tossiche.

Quandu l'insettu pica è succhia u SAP di e piante velenose o morde u tessutu velenoso, causerà a morte da avvelenamentu.Hè adupratu principalmente per u cuntrollu di afidi, piantoni, puzzuli, ecc., È archivate parti buccali (cum'è trips) ), comunemente adupratu per u cuntrollu di dimegol, imidacloprid, diniformis, ecc. In più, ancu se qualchì insetticida pò infiltrassi in u corpu di a pianta, ma ùn pò micca esse in cunduzione di u corpu di a pianta, chjamate "agente ooze dentro".

Insetticidi specifici: repellente, repellente, ingannante, sterile, agente simile à l'ormone, ecc. Per esempiu, l'imulosa è u flufluron sò morti inibendu a sintesi di insetti chitina è ostaculendu a so ecdisi normale è a so metamorfosi.

 Pesticidi integrati:L'effetti sopra citati di i pesticidi sò parenti. Parechji insetticidi anu parechje funzioni à tempu. Sottu à certi metudi d'applicazione, l'insetticidi ponu ghjucà unu o parechji roli. Tali insecticidi cù vari effetti insetticidi sò chjamati insetticidi cumpleti. Per esempiu, u chlorpyrifos hà e funzioni di u toccu, u velenu di u stomacu, a fumigazione è l'osmosi, chì ponu uccidere una varietà di parassiti.


Tempu di posta: Sep-25-2020