head-top-bg

nutizie

news-4L'alloghju di u risu hè un prublema duru in u prucessu di piantazione è di gestione. Siccomu u risu hè vulnerabile da u clima estremu cum'è u ventu forte è e precipitazioni in u stadiu più tardu di a crescita, una volta allughjatu, influenzerà a produzzione. Dunque, in u prucessu di piantazione di u risu, duvemu esse attenti à u prublema di l'alloghju di risu.

 Per riduce a probabilità di alloghju di u risu, duveranu esse prese misure per cuntrullà a quantità d'acqua in u campu di risu, per asciugà u campu à tempu, cuntrullà ragiunevolmente a densità di piantine è micca troppu prufonda, cuntrolla a quantità d'usu di fertilizzanti azotu, è cuntrullà à tempu e malatie è i pesti d'insetti. A misura più impurtante per prevene l'alloghju di u risu hè da i regulatori di a crescita di e piante. Chì duveria esse adupratu secondu a crescita di u campu, è a dosa adatta deve esse ammaestrata.

 Prohexadione calcium :Da una parte, u calciu Prohexadione pò riduce a lunghezza di l'internode, l'altezza di a basa di a pianta nana, è migliurà a resistenza à l'alloghju; da l'altra parte, pò riduce u tassu di calata è aumentà u numeru di semi. U calciu Prohexadione risolve a cuntradizzione trà resistenza à l'alloghju è altu rendiment di risu. Sutta a premessa di assicurà una certa altezza di a pianta è a densità di piantazione, prumove u riempimentu di u granu di risu debule.

Comparatu cù i prudutti di triazole, i vantaghji di Prohexadione calcium:

1. L'assorbimentu foliar hè assai attivu

2. Semivita corta, poca tossicità è nisun residu

 Paclobutrazol: Aduprate 100 ~ 133 grammi di 15% WP Paclobutrazol per mu, aghjunghje 100 kg d'acqua per fà una soluzione di paclobutrazol cun una concentrazione di 150 ~ 200mg / L, spruzza i steli è foglie cù a soluzione prima di cunghjuntà, chì pò accurtà l'internodi, ispessisce u muru staminali è fà sviluppà l'organizazione meccanica, chì pò impedisce in modu efficace l'alloghju.

 Cloruru Chlormequat: À u principiu di l'articulazione, aduprate 50% AS Chlormequat Chloride 50 ~ 100g per acre è aghjunghje 50 kg d'acqua per preparà una concentrazione di 500 ~ 1000mg / L. Spruzza i steli è e foglie per fà e piante di risu nanu è impedisce l'alloghju.

 Etefone:Per e piantine di risu di fine stagione, aduprate 40-50 kg di Ethephon cun una concentrazione di 3000 mg / L per mu per spruzzo fogliare, o aduprate 50 kg di 1500 mg / L dopu a piantazione in campu per 20-30 ghjorni. A spruzzatura di u liquidu di ethephon pò inibisce in modu efficace a crescita di l'altezza di a pianta è aumentà i cultivatori dopu u trattamentu. 


Tempu di posta: Sep-25-2020